17. 4. 2014

Furrsuit: Tlapky

Původně jsem chtěla napsat už dřív a ukázat kam až jsem se dostala v návrhu a výrobě mechanizmu k pohonu drápků, ale momentálně už mám asi šestou verzi a ještě není finální :D



Opravdu vývoj něčeho od nuly trvá strašně dlouho a když člověk vyrobí jednu verzi, začne si všímat detailů které by šly ještě vylepšit, nebo jak něco udělat jinak a lépe...

Tak tedy vymýšlím dál, aktuálně jsem u funkční verze, teď řeším efektivní a pohodlný způsob jak celý mechanizmus udržet na ruce aby se nehýbal, neškrtil a přesto vedl drápky stále stejným směrem ať už ohnu prsty až do pěsti. Pár nápadů mám, ještě je musím realizovat :)

Fotku nemám, funkční celek jsem zase rozebrala dřív než mě to napadlo vyfotit. Pardon :D

Stay tuned for next episode.

Žádné komentáře:

Okomentovat