12. 2. 2014

Fursuit: Tlapky - část 1.

Konečně jsem se dostala k pokračování na svém suitu. Tentokrát vyrábím přední tlapky.
No, ono by to nebylo až tak náročné, kdybych si nevymyslela takovou delikatesu :D

Vysouvací drápky!


Takže, jak mě to napadlo udělat?

Beru si příklad z filmů a z animatroniky (nebo mechatroniky), jenže nemám rozpočet několik desítek tisíc korun na svůj projekt, takže budu improvizovat s tím co dům dá a peněženka dovolí.

Co potřebuju?
-Bovdeny a táhla. (Nakonec jsem zjistila, že jsou moc tvrdý a nedají se ohýbat.)
-Našla jsem cívku Osteofixu, to je nerezový drátek používaný na rovnátka. Je odolný a pružný.

-Kleště, alespoň ploché a skřípačky.
-Silnější drát (prům. cca 1mm) na navinutí pružiny, nebo už hotovou tenkou pružinu s vnitřím průměrem do 1mm, celkem asi tak 1,5m.

Takže jak jsem psala v seznamu potřebných věcí. bovdeny a táhla jsou příliš tvrdý, vhodný tak akorát do modelů letadel, vrtulníků a lodí. Sáhla jsem po Osteofixu, mám průměr 0,4mm polotvrdý. Tvrdý by byl možná o něco lepší, ale nemám.

Protože nemám v čem vést ovládací drátek, navinula jsem si spirálku z osteofixu na silnější drát (v tomhle případě na táhlo z modelu, prům. 1mm).

Řídká spirála je snadno ohebná a drátek se v ní pohybuje hladce a nekroutí se.
První tři spirály, navíječka a drátek Osteofix.

Navinu si spirálky, podle délky prstů cca 12-14cm. Na hřbetu ruky se potom spojí a ovládacím táhlem se budou drátky servomotorkem posouvat asi tak o 1,5-2cm. Na konci každého drátku bude drápek vymodelovaný z Fimo hmoty.

Na zápěstí bude tester a baterie, od testeru povede troj-žílový kablík k servomotorku na hřbetu ruky.
Táhla vedu po stranách prstů, kvůli ohýbání prstů aby nemusely být táhla asi o 3-5cm delší, pak by šly špatně schovat do rukavice.

 Tester a servomotorky.

Pokračování příště.

Omlouvám se za extrémně špatnou kvalitu fotek, můj mobil to líp neumí.

Žádné komentáře:

Okomentovat