1. 2. 2014

Fursuit - Hlava

1. Hlava

Od kusu papíru a molitanu k masce za den (a něco).
Tak jsem se i já pustila do výrobu vlastního suitu, jak to dopadlo?
Mám hlavu téměř hotovou :)
Co jsem použila:
papírovou lepící pásku
noviny
kus látky
-odpadní látka z textilky na kuklu, nebo jde použít cokoliv tenčího, třeba staré prostěradlo, povlečení apod.
-černý satén na tlamu
-černé silonové punčochy
lepidlo herkules na papír
lepidlo UHU POWER na molitan a silonky
molitan
Fimo
kousek textilní gumy
malířskou paletu a barvičky
+ nějaké nářadí (nůžky, nůž, pilníky na malířskou paletu)

Bez dalšího zdržování sem hodím pár fotek.

Základ hlavy jsem si udělala z papíru. Stejným způsobem, jako se polepuje třeba balónek. Natrhat kusy papíru, potřít Herkulesem smíchaným s vodou v poměru tak 2:1 - 3:1 a připlácnout na místo.

Na hlavu jsem si nasadila látkovou kulku a tu polepila (s bráchovou pomocí) papírovou lepící páskou.
Potom už stačilo vzít Herkules a noviny a lepit dokud nebyla kostra pevná. Nakonec jsem vystříhla boky "lebky" aby to bylo ještě lehčí.

Pohled z boku, dolní čelist je přišitá ná gumě, takže se bude dát otevírat.

Nalepení "čumáku" už byla hračka. Potom ho chce prostříhnout (nebo nezalepit) aby jím mohl proudit vzduch.
Tu fotku nemám, ale čumákem se dá dýchat. Otvory jdou vidět na další fotce s nalepeným molitanem.

Teď lepení molitanu a vytvarování hlavy.



Lepení molitanu a tvarování hlavy byl docela oříšek a po půl dení práci je výsledek poměrně zdařilý :)

Vypadá spíš jako hlava lišky, ale ono se to srstí pak vylepší.

Teď když koukám na tuhle fotku, tak si říkám, že má uši docela vzadu, možná je ještě posunu kousek dopředu.

Zuby vymodelované z Fima podle předlohy. Ještě je čeká barva aby nebyly tak sněhově bílé.

Jazyk taky z Fima.

Vnitřek tlamy jsem polepila černým saténem který mi tady zbyl z šití.
Testovací vezre očí ze silonek a čumák z Fima.
Otvor pro čenich jsem ještě zvětšila aby jím prodilo víc vzduchu a otvor přelepila kouskem silonky.

Nový čenich, tenhle už vypadá víc jako Rysí :)
A oči s efektem "sledování pohledem" :)
Oči jsou vyříznuté z malířské palety a nabarveny.

Vidět ven jde celkem dobře koutky očí, protože jako maskování je použitá silonová punčocha.
Pohled dovnitř. Nevypadá to příliš profesionálně, ale účel plní.
Tlama je zevnitř taky polepená silonkou. Snadno skrz to proudí vzduch, je pružná a zvenku není vidět dovnitř.

Takže první část mám více méně úspěšně za sebou :)

13 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. jaká tvrdost molitanu ? byla použita ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, už ani nevím, byl to obyč molitan z obchodu s textilem. Tloušťka 5mm na potažení masky a 25mm na uši.

      Vymazat
  4. bude někdy pokračování ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc bych chtěla pokračovat, jenže zatím nebyl čas. Za poslední 3 roky jsem jen stihla vyrobit střih na hlavu a packy z papíru. Pár vzorků kožešiny taky mám, ale za tu dobu je už možná přestali vyrábět. No, třeba budu mít příští rok volnější s větší finanční rezervou.

      Vymazat
  5. Achjo už ot 7chci furryho ale nemám tet je rok 2019 a mne je 12 achjo tak ti zavadim😍😍😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    OdpovědětVymazat
  6. Je možnost u vás koupit masku na zakázku

    OdpovědětVymazat
  7. Myslíte si že i když mi je 12 tak že to zvládnu?

    OdpovědětVymazat
  8. proč jste dali do toho ty noviny? většinou znám návody o bucked head ale i tak je to cute

    OdpovědětVymazat